Поява самохідного кормозбирального комбайна змінила уявлення світу про збір урожаю. Сьогодні комбайни John Deere забезпечують жнива більше ніж половини зернових культур у світі. Історія їхнього успіху – від моделі 55 до серії X – це історія технічних інновацій і високоякісної підтримки клієнтів у мережі професійних дилерів.
Самовирівнювальну підвіску 55H створено з урахуванням досвіду John Deere у розробці комбайнів для роботи на схилах. Усе почалося з моделі 36B, яку тягнули коні, у 1936 році. У маркетингових роликах демонструвалося багато функцій, які зараз можуть упізнати водії: рульове управління з гідропідсилювачем, потужні дискові гальма та ходовий привод зі змінною швидкістю.
Перші гусениці було розроблено на основі будівельних машин. Сталеві пластини потрібно було постійно змащувати, а швидкість руху дорогою була малою. Тут вони використовуються для збору врожаю рису в Італії. Вони мали такий самий трикутний профіль, як і сучасні гусениці, але надійні гумові гусениці стали доступні лише через 40 років.
Циліндровий зубчатий сепаратор (CTS) поєднував великий циліндр і підбарабання, а також два передні ротори, що забезпечували додаткову можливість обмолоту. Це був єдиний у світі гібридний комбайн до 1996 року, доки не закінчилася дія патенту John Deere. Компактний вузький корпус забезпечував виняткову прохідність. Ця модель досі продається в Азії для збору врожаю рису.
Використовуючи Parallel Tracking, водій мав дуже зосереджуватися, щоб тримати комбайн на центральній лінії. Лише у 2002 році поява AutoTrac забезпечила по-справжньому автоматичну навігацію. На дисплеї також були доступні Harvest Monitor і ПЗ для складання карти врожайності. Багато з тодішніх функцій доступні й сьогодні.
Колись використовувалися прапорці, щоб повідомити про те, що комбайн потрібно розвантажити. Потім з’явилися короткохвильові радіо- та мобільні телефони. Використання бортової електроніки для забезпечення зв’язку машини за допомогою системи JDLink – це найбільша інновація в галузі за останні 20 років. Передача даних про продуктивність і позиціонування машини в реальному часі для віддаленого відстеження трансформує планування роботи, логістику збору врожаю й не тільки.
20 травня 2010 року Ґреґ Бріґґс із Cisco (штат Іллінойс, США) отримав 500 000-й комбайн John Deere моделі 9870 STS. Система одиночного зубчатого сепаратора була основною відмінністю від традиційної системи соломотряса та виявилася такою успішною, що й досі використовується в комбайнах серії S – найпопулярнішій моделі комбайнів у світі.