Пресреліз   10 лютого 2025

John Deere розширює лінійку рішень для самостійного виконання ремонту

service-advisor-remote

Валльдорф, лютий 2025 року. Компанія John Deere оголосила про вжиття значних заходів, щоб підтримати здатність клієнтів обслуговувати й ремонтувати свої машини в сільськогосподарському та будівельному секторах. Цифрові рішення буде впроваджено в США в другій половині цього року. Європейські власники господарств також зможуть скористатися перевагами цих нових функцій. Удосконалення забезпечать іще більшу підтримку клієнтам і незалежним ремонтним майстерням, зокрема можливість перепрограмування електронних блоків управління виробництва John Deere.

Слід зазначити, що правова структура ринків США та ЄС у деяких випадках різниться. У Європі діють положення «Інформація про технічний ремонт і обслуговування» (Repair and Maintenance Information, RMI). У Європейському Союзі 27 різних нормативних актів ЄС юридично регламентують право на ремонт сільськогосподарської техніки. У цих положеннях перелічено всі дані, які мають надаватися незалежним операторам чи майстерням. На вебсайті John Deere Repair and Maintenance Information (Інформація про ремонт і технічне обслуговування John Deere) доступні дані для машин багатьох років випуску. До них, зокрема, належать наведені нижче.

  • John Deere Bookstore — безкоштовний перегляд посібників з експлуатації та купівля посібників із технічного обслуговування (https://techpubs.deere.com)
  • John Deere University — надання навчальних матеріалів (https://jdu.deere.com)
  • Service Gard — наявність спеціальних інструментів (https://servicegard.deere.com)
  • Каталог запасних частин — онлайн-каталог запасних частин (https://partscatalog.deere.com/jdrc)
  • ReadyTo — надання інструкцій із діагностики й ремонту

Нові функції насамперед розширюють можливості ремонту в США. Однак також функції було додано до європейських положень RMI, які вже сьогодні пропонують багато різних опцій. Одна з нових функцій — інтеграція з John Deere Operations CenterTM. Це означає, що власники господарств можуть використовувати Operations Center не тільки для керування даними про поле та машину, але й для обслуговування та отримання інформації про машину. Розширення забезпечить зручну для користувача централізовану платформу з повним набором інструментів для керування життєвим циклом машин. Нові функції включають наведені нижче.

  • Equipment Mobile — безкоштовний додаток із вичерпною інформацією про машини, зокрема посібники з експлуатації та запчастин, графіки технічного обслуговування, коротка довідкова інформація, пошук кодів помилок і оновлення програмного забезпечення для вибраних машин із підключенням 4G.
  • Shop.Deere.com — сайт, що наразі доступний у Сполученому Королівстві й Ірландії для пошуку та купівлі запчастин онлайн.
  • Короткі посібники — містять різноманітні навчальні відео й поради щодо технічного обслуговування.
  • Service ADVISOR для клієнтів — надає безкоштовні цифрові посібники з очищення та оновлення кодів, зчитування діагностичних даних і виконання обмежених калібрувань.

Останні вдосконалення показують, що John Deere постійно працює над покращенням своїх продуктів. Компанія вже є лідером у наданні ресурсів для самостійного виконання ремонту. Завдяки новим опціям власники господарств самі можуть робити ще більший внесок у забезпечення безвідмовної роботи своїх машин.