Торгові знаки

Торговий знак 1976 року

1876 р.

Перший торговий знак, на якому використовується олень, що скаче, було зареєстровано в 1876 році, хоча в реєстраційних документах зазначено, що його використовували протягом трьох років. До цього часу John Deere добре зарекомендував себе в Моліні. Компанія виробляла бульше 60 000 плугів на рік, які зазвичай називали «Молінські плуги» через місцерозташування заводу. Очевидно, що виникла потреба в офіційному зареєстрованому торговому знаці. Офіційний торговий знак також був єдиним захистом від копіювання та обману.

На цьому торговому знаці зображено оленя, що перестрибує через колоду. Цікаво, що на цьому оригінальному торговому знаці зображено оленя, який водиться в Африці. Надалі на торгових знаках з’являється білохвостий північноамериканський олень.

 

1912Торгова марка

1912

Друга версія торгової марки компанії John Deere, що використовувалася до 1910 року, і була зареєстрована в 1912 році. На ній знову було зображено оленя, що перестрибує через колоду. Тим не менш, цього разу було додато більше деталей та акцентів. Під малюнком тут вперше з'являється гасло "The Trade Mark of Quality Made Famous by Good Implements" ("Торгова марка якості, відома завдяки правильному знаряддю").

1936 р.

1936 р.

У 1936 році комітет стандартизації компанії побачив необхідність «краще адаптувати товарний знак для маркування продукції». Унаслідок цього олень став основним зображенням, замінивши собою всі попередні графічні варіанти. Така зміна в поєднанні з витягнутими ногами забезпечила більш сильний, більш впізнаваний профіль.

Навколо оленя, що стрибає, було додано окантовку з 12 ребер, а роги були трохи змінені. Слова «John Deere, Moline, Ill.» залишилися на тому ж місці, але шрифт став трошки грубшим. Гасло внизу залишилося без змін.

1937 р.

1937 р.

У 1937 році була зареєстрована інша оновлена торгова марка. Саме ця, тільки ще простіша. Оформлення й олень, що скаче, залишилися, але зникла окантовка. Компанія John Deere пропонувала більше продуктів, ніж будь-коли раніше. З’явилося більше вільного місця для використання торговельної марки, що, можливо, і викликало оновлення. Факт, що 1937 рік ознаменував сторіччя компанії, міг стати ще одним чинником для впровадження змін.

1950 р.

1950 р.

Це оновлення стало проривом у багатьох аспектах, коли воно вперше з’явилося в 1940 році. Спочатку роги оленя були повернуті вперед. Його хвіст був спрямований догори, ніби хвіст білохвостого оленя, і він не перестрибував через колоду. Слова «John Deere» було виділено більш жирним шрифтом і написано над оленячими головою та рогами. Нове гасло — «Якісна сільськогосподарська техніка» — було виділене жирним шрифтом і ніби виринало з-під землі під оленем. Слова «Moline, Ill.» також випустили  — давно потрібна зміна, оскільки компанія John Deere збільшила свою присутність у всьому світі. Навколишню рамку модифікували. Вона перетворилася на чотиристоронню форму з рівними боковими крайками та вигнутими верхньою та нижньою, щоб об’єднати й умістити елементи торгового знаку.

1956

1956

Версія торгового знаку 1956 року, зареєстрована в 1962 році, ще раз представляла собою заклик до спрощення дизайну. Гасло "Якісна сільськогосподарська техніка" зникло. До того часу компанія John Deere вкорінилася в індустрії будівельного обладнання, а підрядники та лісоруби стали впізнавати жовті та чорні машини з таким символом на борту. Краї рамки стали заокругленими, а всі чотири сторони отримали невеликий вигин. Слова "John Deere" вперше умістили під оленем, що скаче. Сам олень залишився відносно незмінним: ноги витягнуті, роги вперед.

1968

1968

Чітко окреслений, сучасний вигляд ознаменувався модифікацією в 1968 році. Компанія відзначає, що "нова торгова марка відповідає прогресу, досягнутому у всіх підрозділах компанії... вона стала краще видима та більш читабельна, незалежно від використання". Зображення оленя було спрощено, щоб показати прямолінійний силует з лише двома ногами, замість чотирьох, і один ряд рогів із чотирма відростками. Логотип "John Deere" було змінено за допомогою модифікованої версії на основі шрифту Helvetica. Ширина кордону еліпса звузилась, а розмір оленя всередині збільшився.

2000

2000

У 2000 році компанія John Deere представила новітню еволюцію торгового знаку. Цей оновлений знак повністю відповідає сильній спадщині Джона Діра. Тим не менш, його заточені роги, кути, м'язистість і постава надають торговому знаку енергійності і динамічності. Логотип компанії John Deere’, відомий впродовж десятиліть як "олень, що скаче",” вперше насправді підстрибує, а не приземляється.

Протягом багатьох років удосконалення торгових знаків відображали те, що компанія мала на той момент і що вона вважала важливим для свого майбутнього. Поточна версія ілюструє рішучість компанії John Deere залишатися головною у своїх галузях промисловості по всьому світу, будучи вірною своїми основними цінностями: чесність, якість, відданість та інновації.