Трактори серії 6R

Працюйте автоматизовано

Нова серія 6R є лідером із застосування інтелектуальної автоматизації. Машини цієї серії вирізняються універсальністю, високою потужністю та максимальним тяговим зусиллям.

Універсальний працівник

Моделі серії 6R поєднують у собі потужність, продуктивність і цифрові системи, що допоможуть працювати за будь-яких погодних умов, на будь-якому ґрунті та в будь-який сезон. Будьте впевнені: машини серії 6R допоможуть подолати будь-які складнощі й досягти встановлених цілей.

1-Click-Go — AutoSetup

Скорочуйте час налаштування в полі до 50 %: плануйте завдання в Operations Center і вони автоматично з’являться на дисплеї 5-го покоління, коли машина опиниться в полі. А для підтвердження інформації перед початком робіт достатньо лише одного натискання.

  • Трактор 6R 150: автоматизація наступного рівня

    На додаток до всіх можливостей Premium Activation, ви зможете скористатися перевагами автоматизації на кшталт AutoTrac™, AutoTrac™ Turn Automation чи AutoPath™ .

    Додаткові відомості

    Трактор 6R 150: автоматизація наступного рівня
  • Трактор 6R 150 + навантажувач 643R: найкращий універсал і №1 у зважуванні3

    В останньому випробуванні тракторів, яке видання Trekker провело в лютому 2023 року, модель 6R 150 у комбінації з навантажувачем 643R продемонструвала найкращі результати. Досягайте нового рівня продуктивності з переможною комбінацією 6R і навантажувача 643R, яка пропонує функції динамічної системи вимірювання маси, повернення в положення й дотримання рівня за горизонтом.

    3Видання Trekker 02.2023 (www.trekkermagazine.nl)

    Додаткові відомості

    Трактор 6R 150 + навантажувач 643R: найкращий універсал і №1 у зважуванні4
  • 6R 150: доведена ефективність витрати палива4

    Випробування DLG-PowerMix-Test 2.0 (використання в полі) підтвердили низьку витрату палива 6R 150 на рівні лише 274 г/кВт-год дизельного палива та 8 г/кВт-год сечовини. Крім того, випробування DLG-PowerMix-Test 2.0 (при транспортуванні) підтвердили низьку витрату палива трактором 6R  150 на рівні лише 375 г/кВт-год дизельного палива й 12 г/кВт-год сечовини.

    4Видання PROFI 02.2023 (www.profi.de)

    Додаткові відомості

     

    6R 150: доведена ефективність витрати палива5

      

Більша продуктивність, більша ефективність і висока якість. Машини серії 6R створені для досягнень

G5 Plus CommandCenter

G5Plus CommandCenter

Новий дисплей G5Plus — наш найбільший екран за всю історію: більше місця для вашої інформації. Потужний процесор для швидшого завантаження. І все це у високій роздільній здатності.

Найкращий у транспортуванні

Доведена ефективність

Сільськогосподарська палата Нижньої Саксонії (Німеччина) підтвердила виняткову ефективність тракторів 6R 215 під час випробувань тракторів у 2020 році2.

Інтелектуальні фронтальні навантажувачі

Інтелектуальні фронтальні навантажувачі

Наші навантажувачі, які легко та швидко встановлюються, оснащені функціями динамічної системи вимірювання маси, повернення в положення та дотримання рівню горизонту, що запобігає втратам матеріалу.

Кабіна й система керування

Кабіна й система керування

Дуже простора (3,33 м³) й тиха (71 дБ(А)) кабіна з дисплеєм кутової стійки, виготовлена та встановлена за всіма стандартами, для кращої роботи оператора.

Точне землеробство

Точне землеробство

У тракторах серії 6R ви налаштовані на технологію, яка плавно поєднує машини та людей, додає безпрецедентну точність і ефективність і надає інформацію, яка створює справжню перевагу при роботі.

Інтелектуальніша гідравлічна система

Інтелектуальніша гідравлічна система

Інтелектуальна система управління потужності (IPM) для гідравлічної системи, дає приріст потужності на 40 к. с., і до шести задніх селективно-контрольних клапанів (SCV), які можна встановити, забезпечують максимальну продуктивність завдяки гідравлічному
потоку 195 л/хв.

    • 6-циліндровий двигун об’ємом 6,8 л
    • Максимальна потужність 275 к. с. (202 кВт) (ECE-R120) + 26 к. с. (20 кВт) IPM
    • 6-циліндровий двигун об’ємом 6,8 л
    • Максимальна потужність 253 к. с. (186 кВт) (ECE-R120) + 28 к. с. (20 кВт) IPM
    • 6-циліндровий двигун об’ємом 6,8 л
    • Максимальна потужність 237 к. с. (174 кВт) (ECE-R120) + 22 к. с. (16 кВт) IPM
    • 6-циліндровий двигун об’ємом 6,8 л
    • Максимальна потужність 215 к. с. (158 кВт) (ECE-R120) + 29 к. с. (22 кВт) IPM
    • 6-циліндровий двигун об’ємом 6,8 л
    • Максимальна потужність 193 к. с. (142 кВт) (ECE-R120) + 30 к. с. (22 кВт) IPM
    • 6-циліндровий двигун об’ємом 6,8 л
    • Максимальна потужність 171 к. с. (125 кВт) (ECE-R120) + 32 к. с. (24 кВт) IPM
    • 6-циліндровий двигун об’ємом 6,8 л
    • Максимальна потужність 160 к. с. (117 кВт) (ECE-R120) + 32 к. с. (24 кВт) IPM
    • 4-циліндровий двигун об’ємом 4,5 л
    • Максимальна потужність 165 к. с. (121 кВт) (ECE-R120) + 12 к. с. (9 кВт) IPM
    • 4-циліндровий двигун об’ємом 4,5 л
    • Максимальна потужність 143 к. с. (105 кВт) (ECE-R120) + 13 к. с. (10 кВт) IPM
    • 4-циліндровий двигун об’ємом 4,5 л
    • Максимальна потужність 121 к. с. (89 кВт) (ECE-R120) + 14 к. с. (10 кВт) IPM
Великі жовті трактори серії 6R

Серія 6R: ВИСОКОЕФЕКТИВНА ТРАНСМІСІЯ

6R 250 довів свою ефективність під час випробування DLG-PowerMix-Transport 2.0 з витратою лише 348 г/кВт-год дизельного палива та 16 г/кВт-год сечовини1

Крім того, Сільськогосподарська палата Нижньої Саксонії (Німеччина) підтвердила виняткову ефективність тракторів 6R 215 під час випробувань тракторів у 2020 році2.

Брошура, присвячена тракторам серії 6R

Переглянути повну інформацію

Перегляньте брошуру з детальною інформацією щодо моделей серії 6R і дізнайтеся, у чому їхні переваги

Фронтальний навантажувач

Фронтальний навантажувач

Шукаєте собі навантажувач? Погляньте, що ми можемо запропонувати саме для вас!

Точне землеробство

Точне землеробство

Дізнайтеся більше про застосування та переваги технології точного землеробства John Deere.

PowerGard

PowerGard

Пакет післяпродажного обслуговування PowerGard забезпечує розподілення витрат на технічне обслуговування.

1 Результати випробувань журналу Profi, випробування трактора "John Deere 6250R: More Vario", 06/2018; www.profi.de Випробування DLG-PowerMix-Transport 2.0 (програма "Транспортування"), сторінки 10-16:

https://pruefberichte.dlg.org/filestorage/0618_John_Deere_6250R.pdf

2 Випробування тракторів, проведені сільськогосподарською палатою Нижньої Саксонії (Німеччина). "Порівнюючи стандартні трактори (окрім Unimog), слід відзначити, що John Deere вдалося досягнути найменшої витрати дизельного палива. [...] Цікавий той факт, що, попри низьку витрату палива, 6215R також демонструє найшвидше прискорення з двома причепами"; www.niedersachsen. Результати випробувань журналу Profi, 06/2018 (www.profi.de), результати випробувань журналу Profi, 11/2021 (www.profi.de)

3 Trekker 02/2023 (www.trekkermagazine.nl)

4 PROFI 02/2023 (www.profi.de)