/ Помощь

Помощь

Забули Логін?

Якщо Ви не можете згадати свій Логін, натисніть на клавішу нижче, і ми надішлемо інформацію на поштову адресу для Вашого облікового запису.

ЗАБУВ ЛОГІН

Забули пароль?

Дайте відповідь на секретні запитання.

ОТРИМАТИ ЗАПИТАННЯ

Я не можу зайти в систему. Що потрібно робити?

  • Якщо Ви не можете зайти в систему, спробуйте повторно ввести Логін та пароль в режимі online.
  • Для будь-яких подальших допомоги чи питань, будь-ласка, зв'яжіться з Вашим представником із John Deere дилера.

Чому я мушу підтверджувати свій аккаунт?

Підтвердження аккаунту є простою одноразовою процедурой для перевірки того, що надана Вами інформація в обліковому записі є повною, а поштова адреса діючою. Якщо Ви зміните поштову адресу, прив'зану до облікового запису, Ви знову повинні будете підтвердити свій аккаунт.

Як підтвердити аккаунт?

Існуючий аккаунт:

  1. Після входу в MyJohnDeere, Вам буде запропоновано підтвердити інформацію аккаунту та поштової адреси.
  2. MyJohnDeere автоматично надішле Підтвердження облікового запису на Вашу поштову адресу.
  3. Відкрийте повідомлення Підтвердження облікового запису та та натисніть кнопку "Підтвердження облікового запису".
  4. Після того, як ви ввійдете в MyJohnDeere, вам буде запропоновано змінити свій пароль і секретне(і) питання.

Новий аккаунт (аккаунти створені представниками John Deereвід Вашого імені):

  1. При створенні облікового запису представником John Deere від Вашого імені, MyJohnDeere автоматично надішле повідомлення Підтвердження облікового запису на Вашу електронну адресу.
  2. Відкрийте повідомлення Підтвердження облікового запису та та натисніть кнопку "Підтвердження облікового запису".
  3. Після того, як ви ввійдете в MyJohnDeere, вам буде запропоновано підтвердити свій пароль і секретне(і) питання.

Чому я був перенаправлений на сторінку входу в My John Deere?

Мій John Deere забезпечує єдиний вхід для використання в різних додатках John Deere. Після входу в систему, Ви будете перенаправлені до додатка, який відкривали.