МОТОРНІ ОЛИВИ

Якісні машини потребують якісного захисту

У всьому що ми виробляємо, так і в наших мастилах – ми прагнемо досягнути лише найвищого рівня якості. Власних виробничих лініях ми виробляємо основні вузли, такі як двигуни. І саме тому ми впевнені, які мастильні матеріали підходять для них найкраще. Використовуйте оливи, мастила та пластичні змазки, які рекомендують наші фахівці, і ваші машини віддячать вам надійною роботою протягом багатьох років.

Break-In Plus

Розгорнути всеПриховати все

Застосування

Нові, відремонтовані або відновлені двигуни, що потребують моторної оливи класу 10W-30. Для забезпечення максимальної продуктивності й оптимального введення в експлуатацію двигуна визначте належний профіль зношування.

Особливості й переваги

  • Початковий інтервал технічного обслуговування становить до 500 годин, див. посібник з експлуатації
  • Контролює посадку поршневого кільця/гільзи без затинання
  • Захист від зношування приводного механізму клапана й шестерні для забезпечення тривалого терміну служби двигуна

Технічні характеристики

  • ACEA: E9 / E7
  • API: CK-4 / CJ-4 / CI-4 / CH-4 / SN / SM / SL / SJ
  • Перевірка John Deere: RGS 50039

Plus-50 II

Розгорнути всеПриховати все

Застосування

Сучасні й попередні моделі 4-тактових дизельних двигунів із наддуванням і турбонаддуванням, в тому числі з дизельним сажовим фільтром (DPF), дизельним каталізатором окислення (DOC), системою рециркуляції відпрацювавших газів (EGR) і селективним каталітичним відновленням (SCR). Сумісний з біодизельним паливом. Також підходить для бензинових двигунів. Зворотна сумісність із двигунами попередніх поколінь.

SAE 5W-40*: моторна олива преміум-класу, створена для більшого заощадження палива й підтримання в його рідкому стані за надзвичайно низьких температур (від до -45°C до -50°C).

SAE 0W-40: синтетична моторна олива преміум-класу, призначена для підвищення ефективності мастильних матеріалів за надзвичайно низьких температур або в особливих застосуваннях. Оптимальний вибір для самохідних кормозбиральних комбайнів серії 9000.

* Доступно лише в окремих країнах

Особливості й переваги

  • Періодичність зливання до 750 годин* на вибраному обладнанні
  • Технологія з низьким рівнем золи забезпечує триваліший термін служби дизельного сажового фільтра
  • Перевищує рівні продуктивності API CK-4 та API SN
  • Перевірено нашим найсуворішим динамометричним випробуванням дизельної моторної оливи
  • Чудовий захист від зношування, корозії, осаду, сажі й окислення

 

* Для вибраного обладнання з двигунами John Deere Final Tier 4 під час використання мастила Plus-50 II і фільтрів John Deere

Технічні характеристики

  • ACEA: E9 / E7
  • API: CK-4 / CJ-4 / CI-4 / CH-4 / SN / SM / SL / SJ
  • Перевірка John Deere: динамометричне випробування двигуна у важких позашляхових умовах, RGS 50027

Класи в'язкості

  • 15W-40
  • 5W-40
  • 0W-40

Plus-50

Розгорнути всеПриховати все

Застосування

Двигуни Tier 2/Tier 3/Stage IIIA для важких умов експлуатації та дизельні двигуни старшого покоління за будь-яких температур, окрім арктичних кліматичних зон. (Не підходить для двигунів Stage IIIB з низьким рівнем викидів і двигунів нового покоління)

Особливості й переваги

  • Допускає довший інтервал між замінами оливи
  • Захист від зношування для підтримки загального терміну служби двигуна
  • Стійкість до корозії та окислення
  • Вища термостійкість

Torq-Gard

Розгорнути всеПриховати все

Застосування

Двигуни Tier 2/Tier 3/Stage IIIA і дизельні й бензинові двигуни старшого покоління для всіх типів обслуговування за помірних і дуже низьких робочих температур. (Не підходить для двигунів Stage IIIB з низьким рівнем викидів і двигунів нового покоління.)

Особливості й переваги

  • Стандартна періодичність зливання
  • Контроль утворення вуглецевих відкладень для підтримання чистоти двигунів
  • Менші зношування й корозія елементів двигуна
  • Текучість за низьких температур для зменшення спрацювання двигуна під час запуску

Класи в'язкості

  • 10W-30
  • 10W-40
  • 15W-40

Введіть необхідну інформацію ліворуч, щоб порівняти щорічні витрати на оливу й оливні фільтри John Deere з конкурентними пропозиціями. Дізнайтесь, як використання моторної оливи преміум-класу Plus-50 II в поєднанні з оливними фільтрами John Deere може скоротити витрати. Ця виграшна комбінація збільшує рекомендований інтервал заміни до 750 мотогодин! *


Щорічне використання в мотогодинах
Літрів на заміну моторної оливи
Ціна моторної оливи за літр (у конкурента)
Ціна оливного фільтра (в конкурента)
Інтервал заміни оливи (в конкурента)
Ціна моторної оливи за літр
(Plus-50 II)
Ціна оливного фільтра John Deere
Інтервал заміни оливи (подовжений)
  МОТОРНА ОЛИВА КОНКУРЕНТА Й ОЛИВНИЙ ФІЛЬТР КОНКУРЕНТА МОТОРНА ОЛИВА PLUS-50 II Й ОЛИВНИЙ ФІЛЬТР КОНКУРЕНТА МОТОРНА ОЛИВА PLUS-50 II Й ОЛИВНИЙ ФІЛЬТР JOHN DEERE
Ціна оливи за літр
К-сть літрів на одну заміну оливи
Вартість замінюваної оливи
Вартість оливного фільтра
 
Витрати за 1 заміну оливи
 
Інтервал заміни оливи
Замін оливи на рік
 
Щорічні витрати на оливу й оливні фільтри
Вартість за годину

* 750-годинний інтервал заміни поширюється лише на машини, обладнані дизельними двигунами John Deere Tier 4, в іншому випадку подовжений інтервал заміни становить 500 мотогодин при дотриманні наступних критеріїв:

1. Двигун обладнано піддоном з подовженим інтервалом заміни оливи,
2. Машина працює на моторній оливі Plus-50 II API CK-4, CJ/4,
3. В машині використовується фільтр моторної оливи John Deere, і
4. У машині використовується лише дизельне паливо з наднизьким умістом сірки.

Див. посібник з експлуатації вашого обладнання.

Мастильні матеріали

Мастильні матеріали

Назад

* Доступно лише в окремих країнах