Інформація щодо ситуації з коронавірусом

John Deere Information

Ми працюємо для тих, хто працює на землі.

Пандемія COVID-19 ставить перед нами безпрецедентні випробування. Ми прагнемо захистити благополуччя наших співробітників, клієнтів, дилерів, постачальників та оточення, в якому ми живемо та працюємо. Ми прагнемо продовжувати виробництво і надавати послуги, наскільки це можливо, для наших клієнтів, і дякуємо тим, хто займається виробництвом продуктів харчування, підтримує основні послуги і забезпечує нам безпеку.

Бережіть себе та Ваших близьких.

Connected Support
Дистанційний моніторинг машини

Дистанційний моніторинг машини

Робочий стан вашої машини контролюється спеціалістами дилера за допомогою засобів дистанційної підтримки John Deere, таких як Expert Alert та Machine Dashboard. Якщо засоби вкажують на певні відхилення в роботі машини, з вами відразу зв’яжуться та нададуть профілактичну підтримку, щоб ви могли мінімізувати ризики виникнення простоїв і зосередитись на своїй роботі.

Підтримка дистанційного налаштування машини

Підтримка дистанційного налаштування машини

Засіби дистанційного доступу до дисплея може суттєво зменшити час налаштування вашої машини, оскільки дозволяє експертам дилера підключатись до дисплея в кабіні, щоб допомогти вам із налаштуванням. Також він дає змогу експерту дилера забезпечувати підтримку для покращення продуктивності та значно спрощує спілкування з дилером під час виникнення проблем, що є ще одним вагомим фактором уникнення простоїв.

Звернення керівництва

Звернення керівництва John Deere Ukraine

Шановні аграрії та партнери,

Виражаємо вдячність за Вашу невпинну, тяжку працю та оптимізм. Ми вдячні, що полиці в магазинах залишаються повними, незважаючи на непередбачуваний кризовий час.

Пошук запасних частин по

search