Трактори серії 6R

Працюйте автоматизовано

Нова серія 6R є лідером із застосування інтелектуальної автоматизації. Машина цієї серії вирізняються універсальністю, високою потужністю та максимальним тяговим зусиллям.

Великі жовті трактори серії 6R

6R 250 БІЛЬШЕ ЗАОЩАДЖУЄ НА ПАЛИВІ

З 2018 року трактор John Deere 6R 250 є лідером за випробуванням DLG-PowerMix-Transport 2.0 (у транспортуванні)¹ – з показниками витрати 348 г/кВт-год дизельного палива та 16 г/кВт-год DEF 6R 250 забезпечив найнижчу витрату палива порівняно з усіма конкурентами, які досі тестувалися¹.

Крім того, Сільськогосподарська палата Нижньої Саксонії (Німеччина) підтвердила виняткову ефективність тракторів 6R 215 під час випробувань тракторів 2020 року³.

/assets/images/region-2/products/6r-phase-out-banner.gif

Новий і ще розумніший

Кожен із тракторів серії 6R було створено так, щоб він став вашою найбільш універсальною та потужною робочою одиницею та міг впоратися з будь-якими ґрунтами, умовами середовища й термінами проведення робіт.

Система AutoSetup для тракторів серії 6R

1-Click-Go — AutoSetup

Завдяки 1-Click-Go-Autosetup можна скоротити час налаштування в полі на 50%: робочі завдання, заплановані в Operations Center, автоматично з'являються на дисплеї 4-го покоління, коли машина з підключеною послугою JDLink™ опиняється на полі. Оператору лише треба в один клік підтвердити інформацію — і можна працювати.

    • 4-циліндровий двигун об’ємом 4,5 л
    • 135 к. с. (99 кВт) — 177 к. с. (130 кВт). Максимальна потужність з IPM (ECE-R120)
    • 6-циліндровий двигун об’ємом 6,8 л
    • 192 к. с. (141 кВт) — 234 к. с. (172 кВт). Максимальна потужність з IPM (ECE-R120)
    • 6-циліндровий двигун об’ємом 6,8 л
    • 223 к. с. (164 кВт) — 259 к. с. (190 кВт). Максимальна потужність з IPM (ECE-R120)
    • 6-циліндровий двигун об’ємом 6,8 л
    • 281 к. с. (206 кВт) — 301 к. с. (222 кВт). Максимальна потужність з IPM (ECE-R120)

      

Більша продуктивність, більша ефективність і висока якість. Машини серії 6R створені для досягнень

Найкращий у транспортуванні

Найкращий у транспортуванні

Наш 6R 250 продемонстрував неперевершені результати випробувань DLG PowerMix 2.0 під час транспортування, а сільськогосподарська палата Нижньої Саксонії (Німеччина) засвідчила виключну ефективність 6R 215 під час випробувань тракторів, проведених нею в 2020 році.*

Точне землеробство

Точне землеробство

Кращий у всьому. Ви отримуєте не лише ресивер з Operations Center, а ще й цілий набір зовнішніх засобів керування фермерським господарством, пов’язаних із навігацією та агрономією.

Інтелектуальні фронтальні навантажувачі

Інтелектуальні фронтальні навантажувачі

Наші навантажувачі створені для продуктивної роботи — вони легко й швидко встановлюються, мають ідеальну оглядовість і практично не потребують обслуговування. Тут ви знайдете машину для будь-яких потреб.

Кабіна й система керування

Кабіна й система керування

Дуже простора (3,33 м³) й тиха (71 дБ(А)) кабіна з дисплеєм кутової стійки, виготовлена за всіма стандартами автомобільної промисловості.

Зручність

Комфорт

Злагоджена робота підвіски переднього мосту TLS™ Plus і підвіски кабіни HCS Plus
залишають найкращі враження від плавності ходу та управління трактором.

Інтелектуальніша гідравлічна система

Інтелектуальніша гідравлічна система

Удосконалена інтелектуальна система управління потужності (IPM) для гідравлічної системи, дає приріст потужності на 40 к. с., та шість задніх селективно-контрольних клапанів (SCV), які забезпечують максимальну продуктивність завдяки гідравлічному
потоку до 195 л/хв.

6R Broucher

Перегляньте повну історію

Перегляньте брошуру з детальною інформацією щодо продукту серії 6R і дізнайтеся, у чому секрет моделей цієї серії.

Фронтальний навантажувач

Фронтальний навантажувач

Шукаєте собі навантажувач? Погляньте, що ми можемо запропонувати саме для вас!

Точне землеробство

Точне землеробство

Дізнайтеся більше про застосування та переваги технології точного землеробства John Deere.

PowerGard

PowerGard

Пакет післяпродажного обслуговування PowerGard забезпечує розподілення витрат на технічне обслуговування.

¹Результати випробувань журналу Profi, випробування трактора “John Deere 6250R: більше Vario”, 06/2018; www.profi.de DLG-PowerMix-Transport Test 2.0 (транспортування); стор. з 10 по 16: https://pruefberichte.dlg.org/filestorage/0618_John_Deere_6250R.pdf

² Випробування DLG-PowerMix № 7369; (www.dlg.org)

³ Випробування тракторів, проведені Сільськогосподарською палатою Нижньої Саксонії (Німеччина). "Порівнюючи стандартні трактори (окрім Unimog), слід відзначити, що John Deere вдалося досягнути найменшої витрати дизельного палива. [...] Цікавий той факт, що, попри низьку витрату палива, 6215R також демонструє найшвидше прискорення з двома причепами”; www.‌lwk-niedersachsen.‌de.

* Найменшого споживання палива досягнуто на машині 6R 185 за комбінації «355 г/кВт⋅год (паливо) + 14 г/кВт⋅год (мочевина, DEF)» під час випробування DLG Transport PowerMix 2.0 (транспортування по дорозі за важких і легких умов експлуатації на швидкості 40 км/год). Категорія: машини до 250 к. с. Звіт випробування DLG 7237 01.2022

Case Puma 220 MC, 358 г/кВт⋅год (паливо) + 28 г/кВт⋅год (мочевина, DEF), результати випробування Profi, 09.2019, подібні умови випробування.  

Fendt 724 Vario, 371 г/кВт⋅год (паливо) + 15 г/кВт⋅год (мочевина, DEF), результати випробування Profi, 11.2021, подібні умови випробування.  

John Deere 6250R, 348 г/кВт⋅год (паливо) + 16 г/кВт⋅год (мочевина, DEF), результати випробування Profi, 06.2018, подібні умови випробування.